Monday 5 February 2018

Korset cosway bagus ke forex


Bonito Premium Corset Untuk Kurus Saya chata Macam awak. Dulu tak suka korset ni. Saya memang dah kurus. Kenapa nak pakai. Tapi agora dah pakai sebab saya seorang yg bongkok. Huhuu .. Saya juga setuju dgn pendapat awak berkenaan: - korset tak sekat pemakanan kita. Boleh makan tapi berpada-pada - membetulkan posisi badan - korset PB memang berbeza berbanding korset murah. Mohon compartilha entri awak ni. Um bom compartilhamento, Elken Body Shaper Elysyle DX ou Elysyle que molda lingerie está pronto com copo macio 3D, que levanta, suporta e melhora a clivagem e pode reter sua lavagem de forma após a lavagem. A cintura longa presta toda atenção aos quadris, prometendo as curvas corretas através das capacidades de elevação nas áreas certas. Para uma visita detalhada: kidbuxblogcharmed-by-a-touch-of-shingo-with-elken-elysyle-body-shaping-lingerie-set Betul. Bila sebut PB korset ramai yang kecam ..tapi bila saya guna dan dah rasa kesan dia, menaikkan peranakan yang jatuh. Hati saya penteado jatuh cinta pada premium belo corset. Dalam masa yang sama memang taknak gemukkkkk. Bila tengok orang pakai korset modelo badan macam, memang tekad pakai bila pergi kerja. Dah jadi macam uniforme setiap kali keluar rumah mesti pakai. Kalau tak pakai, serius tak yakin pada diri. Rasa macam tak selesa dan tak lengkap jer..serius beza sangat2 ​​pb corset dengan corset lain. Serius rugi sangat-sangat kalau korang tak tente ... nak tente livre, fique contente, eu fiquei ... livre ... tocando sobre corsetpakaian pembentukan badan dalam pasaran ni. Sebut je da marca jean yan ada. Dari yang murah hingga yang mahal. CRONY ELKEN COSWAY e macam2 lagilah. Nós como consumidor apenas pilih je mana yang kite nak. Tapi tak semua korset yang ada di pasaran tu betul2 buat kite puas hati. Betul tak. Kadang2 orang2 ni beli asal ada je. Tak punik sebab nak pakai atas sebab2 tertentu. Cthnye ade jantar anual hujung bulan, nak kahwin, nak bertunang e nak pakai kebaya time raya. Haaa. Time ni lah korset2 ni semua nye laku macam pisang goreng panas. 65279 SEDAPNYE PISANG GORENG NI. MAKAN DI WAKTU PETANG BERSAMA SECAWAN KOPI PANAS. MAAASSYUUUKKK. Ok, de volta à nossa história. Lupakan kisah pisang goreng menggoda jiwa kat atas tu ye kawan2 sekalian. Mesti korang pon ade niat nak pakai ou ade korset dlm simpanan korang tu. Ade yang berpendapat beli murah pon takpe, jimat duit asalkan boleh pakai kat badan. Sim memang betul. Tapi. Ada TAPI nye. Selesa tak korang pakai, berlipat tak Panas tak time pakai rasa gatal2 tak. Tu semuanye sudah aku laluinye sendiri..Sebab dulu aku pon beli yang murah je. Alamakkkk. Kantoi sudah. Heheheehe. 65279 Meh aku buka kitab sejarah pasal pakai korset ni kat badan aku. Primeiro, dulu pakai jenama CY. Korset ni mak aku yang bagi. Sebab nak habiskan stok morre. Tempo ni tak kahwin lagi. Aku pun pakailah dari hari ke hari. Mula-mula memanglah ok. Cinturão nye pun sedap dipakai tapinye lama-lama rasa tak melhor pulak .. Rasa panas..Alasan lain, gatal pon ye. Hahahahaha. Segundo tempo de pulverização do korset ni aku beli sendiri..jenama A mcm dalam gambar kat bawah ni ha. Primeira vez aku beli dgn duit aku sendiri..Duit empréstimo sebenarnye..hehehehe ..Tengok morrer nye função yang boleh pecahkan lemak seb ade FIR nye tu yg wat aku teruja nak beli. Hrga pon murah je. RM299 tak silap..Time tu ada promosi. Harga pon murahla sikit. Pakai adalah dalam 5 bulan mcm tu. Tapi tak tahan lama seb cintura koyak. Bile dah koyak, tak sedaplah nak pakainye. Dienye baju dalam pon lama-lama longgar. Ok ketepikan pulak yg ni. Terceira vez, beli korset jenama ape ntah..Aku tak ingat. Aku beli pon seb Wedding Planner aku yang suh ambik. WP aku kata: - Korset ni bagus Ummi. Tak macam Premium Beautiful tu. Senang nak pakai seb cangkuk kat depan. Kalau PB cangkuk kat belakang. Yang ni murah je. Tak macam PB..PB mahal taw. Haaa. Macam tu lah bait-bait dialog WP aku tu. Jadinye aku pon terus angguk kepala ambikla 1 set korset yg die jual tuuuu. Harga dalam RM 1000 ... Sai daqui a nak cantik nye pasal time kahwin nanti. Rupe korset aku tu macam kat bawah ni lah ... É o memang sebijik. Aku pakai pon time kahwin je. Pas kahwin adelah pakai dalam seminggu 2 kali je..Pastu selamatttttt. Alasan aku tak pakai, PANAS, SAKIT, GATAL amp BERLIPAT naik ke atas. Aku ni keje hora do escritório. Banyak masa kejenye duduk je ngadap PC. Kejap2 g toilet, betulkan korset, kejap2 time wat keje tu tarik balik korset yg ternaik tu. Lama-lama aku pon malas dah. Biar je kat situ. Por fim, tangan gatal menservey pasal korset Premium Beautiful ... Tahu dah lama ....tap sebab time tu macam tak de rasa nak tahu sangat pasal PB ni. Hehehehehe. Acabei com Nye aku pon beli jugak korset PB ni seb tertarik dengan kelebihannye. Então, sekarang dah pakai dalam 2 bulen setengah. Sebelum aku ambik keputusan nak beli, aku tgk semua testimoni2 pengguna PB ni. Ape kebaikan e kelebihannye. E aku memang cukup-cukup puas hati dengan PB ni. Tak panas, tak gatal, senang dipakai (mula2 je susah..lama-lama senang) e ianya adalah korset pembentukan badan untuk wanita yang inginkan kesihatan dan kecantikan. Selain tu jugak, PB ni menjaga dan membetulkan lagi postur tulang belakang kite. Ingat ye 70 utk kesihatan dan 30 untk kecantikan. Harga memang mahal tapi. Ada TAPI lagi sekali..Ianye adalah GARANTIA DE TEMPO DE VIDA. Mane ade korset lain yang ada garantia. PB je taw. Seumur hidup je beli PB ni utk kebaikan, kesihatan dan kecantikan diri kita sendiri. Ape yang aku rasa bile pakai PB ni. Berat badan aku pon turun. Berat asal 77kg. Berat Ye memang BERAT. E turun sikit2.

No comments:

Post a Comment